Counting down the days - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Daphne Bakker - WaarBenJij.nu Counting down the days - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Daphne Bakker - WaarBenJij.nu

Counting down the days

Blijf op de hoogte en volg Daphne

07 Januari 2015 | Nederland, Dordrecht

สวัสดี!
En voor degenen die geen Thai spreken; Hallo!

Éindelijk mag ik weer gaan doen wat ik het allerliefst doe, reizen! Dit keer gaat de reis naar Azië. Backpacken.. alhoewel ik al van menig mens heb mogen horen dat onder ‘backpacken’ niet het boeken van resorts valt. Maar ach, zolang we onze backpack niet inruilen voor een veel grotere koffer, blijf ik het backpacken noemen :)

Met ‘ons’ bedoel ik dan Carola en ik. Vanaf 18 januari zullen wij het vliegtuig richting Thailand nemen. We beginnen onze reis in het noorden van Thailand; Chiang Mai wel te verstaan. Onze verdere route ziet er ongeveer zo uit: Chiang Mai – Pai – Koh Samui – Koh Tao – Krabi – Koh Phi Phi – Bangkok – Hanoi.
Tijdens de reis zullen we o.a. ons duikbrevet gaan halen, de Aziatische cultuur ontdekken; kooklessen volgen, de vele tempels bezoeken & gefrituurde insecten eten (yeah right) maar vooral genieten van de natuur (en de zon, ha!).
Na een maand zal ik helaas afscheid moeten nemen van Carola en ga ik op eigen houtje verder backpacken in Vietnam, Cambodja, Laos en de Filipijnen.

Het aftellen is nu echt begonnen!
- Inentingen: Check
- Visums: Check
- Backpack: Check
- Ready to go: Check

ลาก่อน! (Doei!)

Ps. Wanneer men een Thaise spelfout constateert, blame Google translate :)

  • 07 Januari 2015 - 22:27

    Leny Borsboom :

    Kom jullie uitzwaaien, mijn vliegtuig vertrekt een uur later. Veel plezier bij de voorbereiding!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 12748

Voorgaande reizen:

18 Januari 2015 - 18 Mei 2015

Backpacken Azië

23 Mei 2011 - 04 Januari 2012

Reizen en stage in Australië

Landen bezocht: