bezoek, goede resultaten & nog meer tripjes - Reisverslag uit Cairns, Australië van Daphne Bakker - WaarBenJij.nu bezoek, goede resultaten & nog meer tripjes - Reisverslag uit Cairns, Australië van Daphne Bakker - WaarBenJij.nu

bezoek, goede resultaten & nog meer tripjes

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

19 Augustus 2011 | Australië, Cairns

G’day mates

Eens even denken waar ik moet beginnen met vertellen.. Ten eerste dat er een krokodil via het riool omhoog was gekropen, dat was 1 straat verder dan mijn huis. Gelukkig liep ik toen niet over straat haha.. Voor de rest heb ik bezoek gekregen uit Holland. Mijn stage begeleidster kwam me opzoeken en we hadden een meeting met de F&B manager. Ze was heel tevreden over mij en ze vertelde dat ze alleen goede verhalen over mij had gehoord. Dat ik room service goed heb aangepakt en dat ik heel snel leer en nog meer goede dingen! Ook hebben we wat dingen besproken over mijn company assignment en ik ga nu een onderzoek doen naar de guest satisfaction voor room service en ik ga een soort van rooster matrix maken voor de F&B manager, een project waar ze zelf geen tijd voor heeft. Na de meeting moest ik helaas weer werken dus ben ik de volgende dag met mijn stage begeleidster gaan lunchen. Was leuk om weer even een bekende te zien.
Ik werk nu alweer meer dan 2 maanden in het hotel en ik kreeg zelfs een leuk compliment van de F&B manager. Het hotel stuurt de gasten een questionnaire na hun bezoek aan het hotel en daar vullen ze ook hun cijfer voor room service in. Voordat ik begon was de overall room service cijfer een 7 en sinds ik begon met werken is het gestegen naar een 9! Ze liet me laatst de resultaten zien en het kopje friendliness of room service staff was het hoogste cijfer van allemaal. Dat was dus erg leuk om te horen en ik kan het goed gebruiken voor school :)
Het weer is heel goed op het moment.. wanneer ik om 17.00 moet beginnen ga ik eerst even een paar uurtjes luieren in de lagoon. Helaas heb ik niet zo veel vrije dagen gekregen omdat het erg druk is in het hotel. Vorige week had ik eindelijk 2 dagen achter elkaar vrij en ben ik met cooper en paul een auto gaan huren en naar daintree forest en cape tribulation gereden. Het was een supermooie weg langs de zee en er waren allemaal boardwalks en lookouts te vinden. Het mooiste punt was Cape tribulation, where the reef meets the forest.. Op de heenweg hebben we zelfs nog wilde krokodillen gespot! De dag erna ben ik met cooper op de scooter naar Crystal Cascades (waterval) gereden en daar wezen zwemmen, vervolgens reden we naar het strand om nog even van het zonnetje te genieten. Vandaag zou ik eigenlijk een whale watching tour gaan doen, alleen ze belden me dat de boot kapot was dus moet ik een andere dag terugkomen.. Morgen ga ik waterraften! Iedereen vertelt me dat het heel gaaf is maar ook best wild. Het is een hele dag met een BBQ lunch inbegrepen, lots of fun dus!
Voor de rest is het nog steeds erg gezellig in het huis. We zijn met een groep naar de karaoke bar gegaan en in het weekend gaan we uit. Helaas gaat bijna iedereen weg over 2 weken.. En nu ga ik lekker uiteten :)

xxx



  • 19 Augustus 2011 - 09:43

    Jose Bakker:

    Doe vooral voorzichtig met dat raften, veel plezier

  • 21 Augustus 2011 - 15:13

    Eveline:

    Hi daf!!

    Klinkt allemaal super gaaf!! Ik heb je foto's gekeken van het wild water raften! Super gaaf!! Was het leuk?!

    In NL wordt het EINDELIJK mooi weer! Ik ga emteen nog je andere verhaal lezen want dat had ik nog niet gedaan ;)

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Reizen en stage in Australië

Recente Reisverslagen:

01 December 2011

Het eind is in zicht!

26 Oktober 2011

september & oktober

16 September 2011

Op de helft!

19 Augustus 2011

bezoek, goede resultaten & nog meer tripjes

27 Juli 2011

Room service, Cairns show & Kuranda
Daphne

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 12780

Voorgaande reizen:

18 Januari 2015 - 18 Mei 2015

Backpacken Azië

23 Mei 2011 - 04 Januari 2012

Reizen en stage in Australië

Landen bezocht: