Nog 3 dagen! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Daphne Bakker - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Daphne Bakker - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen!

Door: daphnebakker

Blijf op de hoogte en volg Daphne

21 Mei 2011 | Nederland, Dordrecht

Lieve mensen,

Zoals de meeste mensen al weten ga ik 7,5 maand naar Australië. Eerst ga ik een maand reizen (oostkust) met mijn ouders, dan een half jaar stage lopen in Cairns bij The Sebel Cairns Hotel en daarna nog 2 weken reizen met een vriendin en oud&nieuw vieren in Sydney!
Na een geslaagd weekje in Frankrijk voor een wijnreis met mijn opleiding kan ik nu weer mijn koffers inpakken en afscheid nemen van iedereen want maandagmiddag (23 mei) vertrek ik naar Australië.

Tijdens de reis met mijn ouders zal ik een kleine update plaatsen op deze site maar mijn vader schrijft wat uitgebreidere blogs. Zijn site is www.hansbak.nl en dan op Australië klikken! Ons reisschema staat erop en er zullen ook foto’s geplaatst worden.

x daph

• 21 Mei 2011 - 12:06

Jose Bakker:

ik zal je erg missen, maar eerst samen reizen, ik heb er erg veel zin in

• 21 Mei 2011 - 12:26

Hans Bakker:

7 maanden de tafel opgeruimd :-)

• 21 Mei 2011 - 15:06

Cindy:

Hee meid,

Heeeeel veel plezier! Ga er lekker van genieten. Het zal een geweldige ervaring worden.

Dikke kus

• 22 Mei 2011 - 07:24

Eveline:

Veel plezier daf! Eerst een maand met je ouders en daarna 6 maanden knallen om het af te sluiten met een mooie vakantie!

Geniet ervan!

X

• 22 Mei 2011 - 09:16

Ome Cor:

Snik Snik ik mis je nu al , hahaha
    veel plezier en had ons op de hoogte he.gr cor