Vlucht en Great Ocean Road - Reisverslag uit Port Fairy, Australië van Daphne Bakker - WaarBenJij.nu Vlucht en Great Ocean Road - Reisverslag uit Port Fairy, Australië van Daphne Bakker - WaarBenJij.nu

Vlucht en Great Ocean Road

Door: daphnebakker

Blijf op de hoogte en volg Daphne

28 Mei 2011 | Australië, Port Fairy

Hi allemaal,

de reis was niet verlopen zoals gepland. De vlucht naar Frankfurt gaf geen problemen maar het vliegtuig wat ons naar Singapore zou brengen bleek stuk te zijn. Onze vlucht werd omgeboekt, nu met Thai Airways via Bangkok naar Melbourne. Dit was helaas wel pas op de volgende dag.. Gelukkig kregen we een gratis overnachting in het Sheraton Hotel met gratis diner en ontbijt, waar we dan ook flink gebruik van hebben gemaakt!

De reis verder verliep zoals gepland totdat we aankwamen in Melbourne, de koffers bleken nog in Frankfurt te staan.. Deze zouden pas 2 dagen later naar onze bestemming gebracht worden.
We hebben overnacht in Melbourne en de volgende dag nog iets van Melbourne kunnen zien en de huurauto opgehaald. De rit over de Great Ocean Road kon beginnen!

De Great Ocean Road maakte veel goed. Wat was dat tof zeg! Veel stops om mooie foto’s te kunnen maken en als laatste nog bij Kennet River gestopt om wilde koala’s te spotten. Dat was ook goed gelukt, er zat er zelfs eentje op 1 meter van ons vandaan. Ook waren er papegaaien te vinden, die het leuk vonden om op mijn hoofd te zitten... Halverwege hebben we overnacht in Apollo Bay. De volgende dag hebben we het laatste stukje van de Great Ocean Road gereden (waar wij bijna als enigen reden) en natuurlijk gestopt bij de 12 Apostles. Na nog wat foto momentjes waren we aangekomen bij het hotel in Port Fairy, waar gelukkig onze koffers op ons stonden te wachten.

• 28 Mei 2011 - 20:02

Cindy:

Hee meis,

Super leuk om je eerste blog te lezen. Balen dat de reis niet helemaal zoals gepland ging, maar je hebt daardoor wel weer een leuk verhaal te vertellen over het Sheraton Hotel ;)

Nou meis, heel veel plezier! Ga lekker genieten!

Dikke kus xxx

• 29 Mei 2011 - 09:01

Cor:

Hallo allemaal groetjes uit nederland,
    blij dat de koffers weer terecht zijn en veel plezier daar.is leuk om jullie te volgen,blijf fotoos sturen.

gr cor

• 29 Mei 2011 - 16:14

Eveline:

Heej daf!

Ik hoorde van Dennis al dat de heenreis niet heel spoel was verlopen! Nu iig wel heerlijk al aan het reizen MET de koffers! ;) geniet ervan!

liefs