Noosa en Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Daphne Bakker - WaarBenJij.nu Noosa en Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Daphne Bakker - WaarBenJij.nu

Noosa en Hervey Bay

Door: daphnebakker

Blijf op de hoogte en volg Daphne

11 Juni 2011 | Australië, Hervey Bay

Zondag 5 juni – Vlucht naar Brisbane en Noosa
Sydney moesten we helaas achter ons laten maar ik kon gelukkig tot over een half jaar zeggen! Onze vlucht naar Brisbane vertrok om 10 uur in de ochtend. De vlucht duurde maar anderhalf uur dus om half 12 waren we alweer in Brisbane. De huurauto werd weer opgehaald en de reis werd voortgezet naar Noosa Heads. Helaas was het bewolkt maar alsnog gingen we, na de boodschappen gedaan te hebben, naar het strand. Daar hebben we even gezeten en genoten van de gezellige sfeer die hier ook weer op het strand te vinden was. Toen hebben we nog een lekkere fles wijn gekocht om de avond mee door te brengen.

Maandag 6 juni – Noosa
We werden gewekt door het aangename zonnetje wat door de ramen scheen. Snel bikini aan, insmeren en hup naar het strand! Heel de middag hebben we op het strand doorgebracht.. Het was leuk om naar de beginnende surfers te kijken (en de lifeguards). Ook hebben we nog op het terras gezeten, papa en ik aan een biertje. Normaal drinkt paps nooit bier (dacht ik) maar een paar dagen geleden kwam het aan het licht dat paps wel vaker een biertje deed.. dit moest ik dus eens zien..
S’avonds even de supermarkt ingeweest om eens lekkere Nederlandse groenten te eten, daar waren we wel weer eens aan toe!

Dinsdag 7 juni – Hervey Bay
Na 3 uur rijden kwamen we aan in Hervey Bay en het zonnetje scheen ook hier weer lekker! Dus hetzelfde verhaal; snel bikini aan, insmeren en 2 passen lopen en we waren op het strand. Hier waren we bijna als enige op het strand dus dat was optimaal genieten.

• 12 Juni 2011 - 06:38

Eveline:

Heej daf!

Je paps aan het bier? Het moet niet gekker worden! Wie weet zien we dennis ook ooit aan een biertje ;) je hebt er toch wel een foto van gemaakt? Geniet ervan!

X