Caloundra, Brisbane en Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Daphne Bakker - WaarBenJij.nu Caloundra, Brisbane en Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Daphne Bakker - WaarBenJij.nu

Caloundra, Brisbane en Cairns

Door: daphnebakker

Blijf op de hoogte en volg Daphne

13 Juni 2011 | Australië, Cairns

10 juni - Caloundra
De terugweg naar Brisbane kon weer beginnen en we maakten nog een overnachtingsstop in Caloundra. Voor ons huisje zaten we uit de wind dus konden we nog een middagje lekker van de zon genieten!

11 juni - Brisbane
We hadden besloten om eerst naar de Koala Sanctuary te rijden zodat ik met een koala kon knuffelen. Gelukkig mochten we ook zelf foto's maken. Daarna hebben we nog de kangaroo's gevoerd en wat andere dieren bekeken. Toen reden we door naar het hotel in Brisbane, waar we de stad en de bekende brug hebben bekeken en een hapje hebben gegeten.

12 juni - Cairns
Vandaag stond de vlucht naar Cairns op het programma. Het duure 2 1/2 uur en we kwamen om 4 uur aan in Cairns. We zouden opgehaald worden door mijn nieuwe huisbazen Leeanne en Rex, twee hele leuke mensen! Aangekomen bij het appartement bleek er dus geen extra bed mogelijk te zijn en de winkels waren al dicht om een luchtbed te kopen. We hadden dus maar Leeanne gebeld om te vragen of zij er eentje had maar ik kon ook bij haar in het huis slapen. Rex kwam me ophalen en daar ontmoette ik nog 2 andere studenten die daar woonden. De bbq werd al aangezet en de wijn vloeide rijkelijk, alvast een leuk voorproefje van wat me te wachten staat! Dit was alleen voor 1 nachtje, morgen een luchtbed kopen en vrijdag slaap ik in het andere studentenhuis van hun..

13 juni - Cairns
Om 8 uur s'ochtends Dennis een smsje gestuurd met gefeliciteerd want in NL is het dan precies 0.00. Daarna ontbeten met de groep en ik werd om 9 uur alweer weggebracht naar mijn ouders door Rex. met mijn ouders ben ik een luchtbed wezen kopen en daarna naar het grote gratis!! openbaar zwembad geweest. Heerlijk weer hier!

• 13 Juni 2011 - 08:47

Cor:

Ja gefeliciteerd met Dennis,ik heb met hem al in het strandpavelioen gevierd in renesse.Daar had hij geen tijd om een goed boek te lezen hoor,hahah